سوالات متداول
حساب کاربری
با کلیک روی لینک «ثبتنام» یا آیکن «حساب کاربری»، واقع در منوی بالای صفحه و تکمیل اطلاعات خواستهشده، بهسادگی میتوانید در سایت روژیا ثبتنام نمایید
بله ، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از منوی صفحه ، روی عبارت «مشخصات من» کلیک نمایید. در فرم «ویرایش مشخصات من» ، میتوانید هر بخش از اطلاعاتتان را که میخواهید ویرایش کنید
برای بازیابی رمز عبور ، روی لینک «ورود | ثبتنام» یا آیکن «حساب کاربری» واقع در منوی بالای صفحه کلیک نمایید. سپس در پنجرهٔ بازشده روی لینک «بازیابی رمز عبور» کلیک کنید و شمارهٔ تلفن همراهی که با آن در سایت ثبتنام کردهاید را وارد نمایید. یک پیامک حاوی لینک تغییر رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد
بله! ثبت سفارش تنها برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود. با عضویت در سایت ، علاوه بر امتیاز ویژه (جهت تخفیف) ، میتوانید محصولات مورد دلخواهتان را در لیست دلخواه ثبت کنید. کامنت بذارید و با عضویت در خبرنامه های محصول ، از وضیعت موجودی محصول باخبر شوید. همچنین با عضو شدن در خبرنامه ، از هر جشنواره و تخفیفی باخبر خواهید بود
بله ، شما میتوانید روی گزینه ” موجود شد به من اطلاع بده ” کلیک کنید و به محض شارژ شدن محصول به شما مشتری عزیز اطلاع داده میشود
اصالت
بله ، کاملاً! فروشگاه اینترنتی روژیا با معیارهایی سختگیرانه ، تنها برندها و محصولاتی را عرضه میکند که علاوه بر مطرح بودن در سطوح جهانی و ملی ، از اصالت و سلامت کامل برخوردار هستند
ثبت و پیگیری سفارش
برای ثبت سفارش ، ابتدا کالای موردنظر خود را انتخاب نموده و با فشردن دکمهٔ «افزودن به سبد» کالای موردنظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن با ورود به صفحهٔ سبد خرید ، میتوانید ثبت سفارش خود را نهایی کنید
شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت نمایید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعات غیرکاری ثبت میشوند ، در اولین روز کاری بعد انجام خواهد شد
تا پیش از تأیید نهایی سفارش ، میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا آن را اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی سفارش و اتمام مرحلهٔ پرداخت ، قادر به حذف یا تغییر سفارش نیستید
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ، وضعیت سفارش از طریق پیامک (SMS) برای شما ارسال میگردد. همچنین میتوانید در هر زمان ، با ورود به حساب کاربری خود ، در بخش «سفارشهای من» از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید
خیر ، در حال حاضر امکان رزرو کالا ، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد؛ اما با کلیک روی لینک «موجود شد ، خبرم کن» در صفحهٔ محصولات ناموجود (در صورتی که از پیش وارد حساب کاربری خود شده باشید) ، بهمحض موجودشدن محصول در فروشگاه، از طریق پیامک و ایمیل ، مطلع میشوید
بله ، هنگام نهاییکردن سفارش ، در مرحلهٔ «اطلاعات شخص گیرنده» میتوانید آدرس جدید را وارد نمایید
پرداخت
به روش پرداخت آنلاین (یا اینترنتی)؛ با استفاده از کلیهٔ کارتهای بانکی عضو شبکهٔ شتاب و از طریق درگاههای اینترنتی موجود در سایت که در حال حاضر متعلق به بانکهای ملت ، پارسیان و صادرات هستند
خیر ، در حال حاضر امکان دریافت چک یا پرداخت اقساطی وجود ندارد
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ، شبکه بانکی با اشکال مواجه شده و عملیات پرداخت بهدرستی صورت نگیرد. در این حالت ، معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و بانک پس از رفع مغایرتها ، مبلغ را بهصورت خودکار به حساب شما برمیگرداند
بُن های تخفیف
راههای دریافت بُن تخفیف عبارتند از:
– ثبتنام در سایت: ۵۰ بُن تخفیف؛
– خرید از روژیا: معادل ۲٪ مبلغ سفارش؛
– دعوت از دوستان: ۲۵ بُن تخفیف برای فرد دعوتکننده و ۵۰ بن تخفیف برای فرد دعوتشونده پس از ثبت نام در سایت
– ثبت دیدگاه: در ازای ثبت اولین برای محصولاتی که از روژیا خریدهاید ، ۲۰ بُن تخفیف به شما تعلق میگیرد
بُنهای تخفیف پس از ۴۵ روز منقضی میشوند. «تاریخچهٔ بُنهای تخفیف» را در حساب کاربری خود مشاهده کنید تا از تاریخ انقضای بُنهای تخفیفِ هر تراکنش آگاه شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ بُنهای تخفیف ، «راهنمای بن تخفیف» را ببینید
ارسال
کلیهٔ سفارشهای روژیا از طریق پُست پیشتاز و توسط شرکت پُست جمهوری اسلامی ایران ارسال میشود.
همچنین شهروندان ساکن تهران میتوانند برای دریافت سفارشات خود ، گزینه «ارسال با پیک» را انتخاب کنند
هزینهٔ ارسال پستی سفارشات کمتر از ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ۵۰ هزار تومان و هزینه ارسال سفارشات بالای ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان رایگان است.
همچنین هزینه ارسال کلیه سفارشات با پیک برای تهران ، متغیر و بر عهده شماست
زمان تحویل کلیهی سفارشهای ثبتشده بین ۲ تا ۷ روزِ کاری خواهد بود.
همچنین زمان ارسال سفارشات تهران (با پیک) تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش میباشد
خیر ، روژیا یک فروشگاه اینترنتی است و امکان خرید حضوری وجود ندارد